Chytrá síť O2

14. října 2018 v 10:38 | donPepe |  Úvahy
Tímto hlášením se představuje při každém telefonním spojení. Od O2 využívám internet. Od minulého operátora jsem odešel hlavně kvůli nekomunikaci v případě poruchy. Až do nedávna jsem byl se službou spokojen. Asi před 14 dny mi přišla na mobil zpráva o plánované odstávce v rámci zkvalitňování služeb, která bude trvat od 9 do 20 hodin. Nemusím být na síti neustále připojen, ale pracovní maily vyřizovat musím. Tak jsem si řekl, že i kdyby měli nějaké to zpoždění, večer budu dostatek prostoru vyřídit denní agendu. Dost jsem se zmýlil. Kolem 22 hodiny jsem volal na linku. S nikým jsem spojen nebyl, automatický systém mi odpověděl, že se pracuje na odstranění poruchy na ústředně s dovětkem, že budu informován o zprovoznění služby. To se stalo, ovšem až ve 2 hodiny ráno, kdy mně přišla sms. Kdybych si ovšem sám nezavolal, nevěděl bych vůbec nic. Nechápu, proč při nedodržení termínu neinformovali hned, že se oprava nebo údržba zbrzdí s nějakým horizontem opětovného zprovoznění. Obzvláště, když mě neustále otravují novými nabídkami na produkty nebo služby, ať už na telefonu nebo mailu. Ale větší naštvání mělo teprve přijít.
Další den služba běžela normálně, Ovšem ten další zhruba kolem 14 hodiny internet opět vypadl. Volám na linku - vítá vás chytrá síť O2 - a po krátké komunikaci s automatickým systémem jsem byl spojen s tím jejich guru. Po nahlášení poruchy se na chvíli odmlčel a pak mi sdělil, že je porucha na ústředně, že tam posílá techniky. Já jsem pak odešel pracovně pryč. Vrátil jsem se zhruba po 18 hodině navečer v domnění, že internet už půjde. Omyl. Úvodní hlášení o chytré síti už mě začínalo pomalu štvát. Byl jsem upozorněn, že spojení s guru může trvat déle než 10 minut. Tak že i tu půl hodinu bych čekal. Vyzváněcí spojovací melodii jsem nechal hrát skoro hodinu a půl bez jakéhokoliv užitku. Při dalším zavolání už by mně bylo rovnou oznámeno, že mě ani nespojí, že chytrá síť děkuje za pochopení, že to mám zkusit později. Zase, žádná informace, žádná omluvná sms s nějakým výhledem.
Ráno moudřejší večera moc neplatilo, opět mě přivítala chytrá síť a byl jsem spojen s guru. Rovnou jsem oznámil, že mi včera bylo řečeno, že je nějaká poruchy na ústředně a že bych opravdu uvítal aspoň nějaké informace. Bylo mi řečeno, že tam má poznámku, že mezi 7 a 8.30 tam budou pracovat technici. Hned jsem nabyl podezření, že tam den před tím ani nikdo nebyl. Rovnou jsem se zeptal, co mám dělat, když ani po 8.30 internet nepůjde. Na stalo chlácholení, že určitě půjde nebo se mi technik ozve a bude mě informovat. Půl desáté a samozřejmě nic. Další přivítání s chytrou sítí O2 bych asi nedal, tak jsem vyrazil do města přímo na pobočku O2 reklamovat službu a hlavně jednání. Personál se mnou stížnost sepsal. Zeptal jsem se, jestli si mohu na prodejně aspoň shlédnout maily. Ano, dejte si na nás kafe a můžete. Ale já jsem kafe prostě nechtěl, ani nic jiného. To ale prý nejde, protože oni to mají s kavárnou tak domluvené, že si prostě něco na ně musím dát, jinak si tam na notebooku nesmím nic dělat. Což už mě fakt vytočilo a odešel jsem "někam jinam do hajzlu."
Domu jsem se vrátil k obědu a internet už šel, žádné info během dopoledne. Jen mail, že reklamaci vzali na vědomí. Od té doby nic. Internet jde a doufám, že půjde dál, protože na úvodní slogan - Vítá vás chytrá síť O2 - jsem začal být docela alergický.
A jaké máte zkušenosti vy ? Podobné nebo jsem výjimka ?
Hezkou neděli všem.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 K. K. | E-mail | Web | 14. října 2018 v 13:03 | Reagovat

S O2 nemám dobré zkušenosti, přešli jsme k nim dávno celá rodina, protože to byl jediný operátor, který měl pokrytí na chatě. http://sweetsymphony.blog.cz/1403/nas-zakaznik-nas-pan

Pak jsem měla 4 roky služební mobil se simkou u T-mobile, když jsem letos skončila, vrátila jsem se k O2, abychom v rámci rodiny měli volání zadarmo a nic moc se nezměnilo. K paušálu jsem si kupovala telefon s vratnou zálohou, na prodejně mi tvrdili, že po 3 zaplacených fakturách mi ji vrátěj (ještě mě uvrtali do nějakýho pojištění přístroje, několikrát jsem jim na pobočce zopakovala, že to nechci, že nic platit navíc nebudu - no tak platím - zrušit se to dá jen na pobočce - přitom když se bratr chtěl upsat, tak vyslali kurýra se smlouvou až k nám doma :D). Po 3 zaplacených fakturách jsem je poprosila, aby mi to teda vrátili (přišla jsem na měsíc o práci a ty peníze by se šikli), no tak že prej po 4 fakturách, tak za další měsíc jsem zase psala - guru Péťa nebo Kuba nebo kdo :D mi napsal, že maj tu odstávku, tak že mám zase smůlu. :D No, teď mám zažádáno, prý mi to vrátěj. Jsem zvědavá.

A teda všimla jsem si, že mi nějak žerou data - mám 5G na mobilu a dle něj jsem vyplácala za jeden měsíc asi 2G a už mi chodily SMS, že si ho musím za 150,- navýšit.

2 donPepe donPepe | 14. října 2018 v 13:38 | Reagovat

[1]: Díky za komentář, tak že asi běžný přístup, lapit ptáčka a pak ať platí bez ohledu na sliby a na kvalitu služeb.

3 K. K. | E-mail | Web | 14. října 2018 v 14:03 | Reagovat

[2]: Před pár dny jsem koukala na jejich FB zeď, co jim píšou jiní zákazníci, a očividně se takhle chovaj ke všem.

4 donPepe donPepe | 14. října 2018 v 14:10 | Reagovat

[3]: díky za info, tak v tom nejsem sám :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama